Konsultacje psychologiczne Warszawa-Bemowo

W przeciwieństwie do Stanów Zjednoczonych w Polsce psychologów i psychoterapeutów staramy się omijać szerokim łukiem. Niestety nie jest to jednoznaczne z tym, że nie borykamy się z problemami natury psychicznej. Może być wręcz przeciwnie. Niezależnie od tego na jakim kontynencie się znajdujemy problemy związane z życiem codziennym odbijają się na nas w takim samym stopniu. Czasem radzimy sobie z nimi trochę lepiej, a czasem totalnie nas one przygważdżają. Ale nawet wtedy nie musimy poddawać się przytłaczającym emocjom lub próbować z nimi na siłę walczyć. Jeśli czujemy, że nas przerastają, to koniecznie skierujmy się na psychoterapię. Pozwoli nam ona zrozumieć pewne mechanizmy, które nami kierują i tym samym uporać się z dotykającymi nas problemami.

Psychiatra Bemowo

Psychoterapeuta z Bemowa pomoże nam w leczeniu przewlekłych chorób, jak i tych, które pojawiły się znienacka na skutek doświadczenia ciężkich w naszym życiu wydarzeń. Porady psychiatryczne na warszawskim Bemowie są dostępne dla wszystkich osób, którym towarzyszy:

* depresja,
* stany lękowe,
* fobie społeczne,
* przewlekłe choroby (schizofrenia, choroba afektywna dwubiegunowa).

Psychiatra z Warszawa-Bemowo pomoże nam również wtedy, gdy:

* cierpimy na zaburzenia nastroju i utrudnia nam to codzienne funkcjonowanie w społeczeństwie i rodzinie,
* obserwujemy u siebie objawy depresji – nie mamy ochoty wstawać z łóżka, proste czynności wymagają od nas bardzo dużo energii, której czujemy, że nie posiadamy,
* czujemy się znerwicowani,
* cierpimy na przewlekły stres, który może powodować u nas dolegliwości od strony fizjologii – bóle żołądka, głowy, nudności,
* cierpimy na insomnię lub brak apetytu, a w naszej głowie pojawiają się uporczywe myśli,
* kompulsywne objadamy się lub obsesyjnie odchudzamy.

Jeśli obserwujemy u siebie którykolwiek w wyżej wymienionych objawów lub zwyczajnie czujemy się nie najlepiej, to powinniśmy skierować swoje kroki do lekarza psychiatry. Pomoże nam w zdiagnozowaniu naszej dolegliwości, a także zaproponuje metodę leczenia, zaleci plan działania i dopasuje – o ile będzie to konieczne – stosowne leczenie farmakologiczne. W razie potrzeby wystawi także odpowiednie zaświadczenia.