Warszawa-Bemowo

Konsultacje psychologiczne Warszawa-Bemowo

W przeciwieństwie do Stanów Zjednoczonych w Polsce psychologów i psychoterapeutów staramy się omijać szerokim łukiem. Ta teoria jeszcze do niedawna mogła uchodzić za prawdziwą. Świadomość Polaków w zakresie dbania o zdrowie psychiczne jednak wzrasta. Niezależnie od tego na jakim kontynencie się znajdujemy problemy związane z życiem codziennym odbijają się na nas w takim samym stopniu. Czasem radzimy sobie z nimi trochę lepiej, a czasem totalnie nas one przygważdżają. Ale nawet wtedy nie musimy poddawać się przytłaczającym emocjom lub próbować z nimi na siłę walczyć. Jeśli czujemy, że nas przerastają, to koniecznie skierujmy się na psychoterapię. Warto zacząć od pojedynczej wizyty domowej psychiatry we własnym domu. Pozwoli nam ona zrozumieć pewne mechanizmy, które nami kierują i tym samym uporać się z dotykającymi nas problemami.

Psychiatra Bemowo

Nasi psychoterapeuci z Bemowa pomogą Wam w leczeniu przewlekłych chorób, jak i tych, które pojawiły się znienacka na skutek doświadczenia ciężkich w naszym życiu wydarzeń. Domowe porady psychiatryczne na warszawskim Bemowie są dostępne dla wszystkich osób, którym towarzyszy:

* depresja,
* stany lękowe,
* fobie społeczne,
* przewlekłe choroby (schizofrenia, choroba afektywna dwubiegunowa).

Psychiatra pomoże nam również wtedy, gdy:

* cierpimy na zaburzenia nastroju i utrudnia nam to codzienne funkcjonowanie w społeczeństwie i rodzinie,
* obserwujemy u siebie objawy depresji – nie mamy ochoty wstawać z łóżka, proste czynności wymagają od nas bardzo dużo energii, której czujemy, że nie posiadamy,
* czujemy się znerwicowani,
* cierpimy na przewlekły stres, który może powodować u nas dolegliwości od strony fizjologii – bóle żołądka, głowy, nudności,
* cierpimy na insomnię lub brak apetytu, a w naszej głowie pojawiają się uporczywe myśli,
* kompulsywne objadamy się lub obsesyjnie odchudzamy.

Jeśli obserwujemy u siebie którykolwiek w wyżej wymienionych objawów lub zwyczajnie czujemy się nie najlepiej, to powinieneś zamówić wizytę domową lekarza psychiatry. Pomoże nam w zdiagnozowaniu naszej dolegliwości, a także zaproponuje metodę leczenia, zaleci plan działania i dopasuje – o ile będzie to konieczne – stosowne leczenie farmakologiczne. W razie potrzeby wystawi także odpowiednie zaświadczenia.