Nerwica i Lęk

Nerwica i Lęk – Program leczenia nerwicy i lęku

Nerwica i Lęk Warszawa

Nerwice i lęki mogą być spowodowane różnymi czynnikami. Często dotykają nas konflikty w pracy lub konflikty rodzinne, odczuwamy presję odnoszenia sukcesów. Innym razem za nerwice odpowiedzialne są czynniki biologiczne; uszkodzenie układu nerwowego, geny czy stan fizyczny. Nierzadko pacjenci z nerwicą zostali dotknięci traumatycznym przeżyciem, które wywołało długotrwały stres lub uraz psychiczny. Bez względu na przyczynę, warto wiedzieć, że z lękiem i nerwicą można sobie poradzić!

– Ciągle poczucie smutku, lęki, rozedrganie emocjonalne;
– Meczące fobie i następne myśli;
– Impulsywność zachowań;
– Dekoncentracja, poczucie niesprawności intelektualnej;
– Częste bóle głowy, pleców, brzucha oraz mięśni.

Nerwica i Lęk Warszawa

Jeżeli posiadasz tego typu objawy, koniecznie skonsultuj się z profesjonalistą. Nasza klinika opracowała specjalistyczny program leczenia nerwicy i lęku, a odbywa się on w kilku krokach:

• Konsultacja u lekarza psychiatry. Swoją drogę ku zwalczeniu nerwicy i lęków należy rozpocząć od rozmowy z psychiatrą. To on rozpozna Twoje trudności i opracuje najlepsza metodę leczenia. Właściwa diagnoza jest kluczem do osiągnięcia sukcesu!
  • Psychoterapia u dyplomowanego psychoterapeuty. Rozmowy z psychoterapeutą przynoszą bardzo pozytywne skutki – pozwalają otworzyć się pacjentowi; oswoić się ze swoim stanem, ale również poznać metody i techniki radzenia sobie ze stresem. Połączenie psychoterapii z farmakologią zwiększa skuteczność terapii aż o 60%!
  • Konsultacja u endokrynologa. Wiele problemów, zarówno psychicznych jak i fizycznych ma podłoże endokrynologiczne. Zaburzona gospodarka hormonalna ma wpływ na obniżenie nastroju. Nasi specjaliści zalecają sprawdzenie przede wszystkim hormonów tarczycy i nadnerczy oraz innych, aby w ten sposób wyeliminować podłoże hormonalne występujących objawów.
  • Praca z ciałem. Trening z ciałem wpływa na podwyższenie poziomu hormonów szczęścia. Nasi specjaliści uczą, w jaki sposób efektywnie się relaksować, co z kolei łagodzi wiele stanów napięciowych i lękowych, rozluźnia, a także eliminuje wiele bólów wędrujących po ciele.
  • Spersonalizowana dieta. Ostatnim etapem opracowanego programu jest spersonalizowana dieta. Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę z tego, jak duży wspływ na nasze zdrowie ma odpowiednie odżywanie – nasz dietetyk, ułoży dietę najlepszą dla twoich potrzeb, która będzie skutecznie wspierała, niełatwy często, powrót do równowagi psychiczno-fizycznej. Odpowiednia dieta wspomaga naturalny proces regulacji emocjonalnej. Nasi specjaliści pomogą uzyskać także masę ciała sprzed choroby – często przyjmowanie leków powoduje zwiększenie wagi ciała.

Nasza klinika Psychiatra.eu przygotowała specjalny system elektroniczny, za pomocą którego specjaliści mogą wymieniać się na bieżąco wszelkimi wiadomościami na temat pacjentów; zwłaszcza o ich postępach i zaawansowaniu terapii.

Każdy z Państwa może zapisać się na specjalistyczny program leczenia nerwicy w naszej Klinice Psychiatra.eu. Zapisy dokonywane są w recepcji.

Nasz zespół, przygotowując metodę leczenia lęków i nerwic, skupiał się na tym, aby była ona w pełni kompleksowa, a przez to – by osiągała bardzo wysoką skuteczność.